شنبه, آذر ۱۵, ۱۴۰۴
  • ورود
Logo
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سلامت
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سلامت
  • فناوری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
نامی نشان
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home اقتصادی
بازاریابی فراملی؛ حلقه گمشده صادرات ایرانی در عصر دیجیتال

بازاریابی فراملی؛ حلقه گمشده صادرات ایرانی در عصر دیجیتال

ghambari توسط ghambari
۳۰ مهر ۱۴۰۴
در اقتصادی
0
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نه‌تنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.

به گزارش نامی نشان، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد
به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.

مهندس مجتبی شکفته افزود: ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com آغاز شد.

وی افزود: سامانه با هدف نمایش توانمندیها و تقویت حضور کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی راه‌اندازی شده است تا مسیر صادرات و توسعه تجارت خارجی برای تولیدکنندگان ایرانی ساده‌تر و سریع‌تر شود.

وی ادامه داد، ما به دنبال اتصال کسب و کارهای ایرانی به بازارهای جهانی در جهت افزایش تقاضا برای کالای باکیفیت تولید داخل هستیم و بر این باوریم، کالای ایرانی دارای مزیتی رقابت پذیر و کیفی است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا با اشاره به حضور این شرکت و سامانه در نمایشگاه ها و عرصه جهانی، گفت: تجار ایرانی به جای تحمیل هزینه بالای حضور در مجامع بین المللی، می توانند از ظرفیت های سامانه B2B استفاده و بازار مشتریان خارجی خود را با توجه به ظرفیت ، توسعه کمی و کیفی ببخشند.

وی نمایش ضعیف کالاهای ایرانی در سطح جهانی را یکی از آسیب های تجارت خارجی برند ها و تولید کندگان داخلی عنوان کرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت کشورهای هدف با توجه به موقعیت شمال و جنوب ایران در اتصال به بازارهای جهانی، با معرفی کالاهای ایرانی باعث کاهش هزینه بازاریابی و آموزش به بازرگانان و علاقه مندانی باشیم که آشنایی کمتری با مقوله صادرات دارند.

مهندس شکفته از همه تجار و تولید کنندگان بویژه کسب و کارهای کوچک خواست، از فرصت جدید سامانه استفاده و برای معرفی محصولات خود ثبت نام و اطلاعات لازم را در سامانه درج کنند.

وی همچنین تاکید کرد، در حال حاضر هزینه ای هم از معرفی کنندگان دریافت نمی شود و ما به دنبال تقویت همه کسب و کارها بویژه مشاغل متوسط، خرد و حتی دانش بنیان هستیم.

مهندس شکفته اختصاص یک صفحه ویژه تولید کنندگان در سامانه را مزیتی متفاوت دانست و افزود: هر صاحب برندی یک زیر شاخه از سایت madeiniran.com را به خود اختصاص خواهد داد.

مهندس شکفته در پایان تاکید کرد:دستیابی به جایگاهی پایدار در تجارت جهانی تنها با ترکیب دانش بازاریابی، تجربه عملی، تعامل دولت و بخش خصوصی و شناخت دقیق فرهنگ کشور مقصد امکان‌پذیر خواهد بود و ایران در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد و جایگاه واقعی خود را در تجارت بین‌الملل بازسازی کند.

ما با ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com به دنبال این هستیم، نام ایرانی و کالای باکیفیت تولید داخل را در عرصه بین الملل توسعه ببخشیم.

ShareTweetShare
نوشته قبلی

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

نوشته‌ی بعدی

تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

ghambari

ghambari

نوشته‌ی بعدی
تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
وداع باشکوه جمهور با «شهید جمهور»

نگاه جدید در اتحادیه املاک شمیرانات

۳۰ مهر ۱۴۰۴
مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

۳۰ مهر ۱۴۰۴
اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

۳۰ مهر ۱۴۰۴
گام‌های بلند بیمه تعاون برای جذابیت بیمه

گام‌های بلند بیمه تعاون برای جذابیت بیمه

۳۰ مهر ۱۴۰۴
آیت‌الله رئیسی دنبال جبران غفلت غرب‌گرایان از آسیاست

آیت‌الله رئیسی دنبال جبران غفلت غرب‌گرایان از آسیاست

0
ساپینتو: شرایط مالی استقلال فاجعه است اما باید نساجی را ببریم/ منتظر تماس مورایس هستم

ساپینتو: شرایط مالی استقلال فاجعه است اما باید نساجی را ببریم/ منتظر تماس مورایس هستم

0
عبدالملکی: کادوی شورای شهر آیینه دِق من شده است/ عاشق ایران هستم

عبدالملکی: کادوی شورای شهر آیینه دِق من شده است/ عاشق ایران هستم

0
قلعه‌نویی: دلیل منتفی شدن حضور قطبی را نمی‌دانم/ عنایتی آینده‌دار است

قلعه‌نویی: دلیل منتفی شدن حضور قطبی را نمی‌دانم/ عنایتی آینده‌دار است

0
نگاهی به نمایشگاه توسعه پایدار در مصلی امام خمینی

نگاهی به نمایشگاه توسعه پایدار در مصلی امام خمینی

۳۰ مهر ۱۴۰۴
تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

۳۰ مهر ۱۴۰۴
بازاریابی فراملی؛ حلقه گمشده صادرات ایرانی در عصر دیجیتال

بازاریابی فراملی؛ حلقه گمشده صادرات ایرانی در عصر دیجیتال

۳۰ مهر ۱۴۰۴
وعده‌ای که صادقانه محقق شد

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

۳۰ مهر ۱۴۰۴

محبوب ترین

نگاهی به نمایشگاه توسعه پایدار در مصلی امام خمینی

نگاهی به نمایشگاه توسعه پایدار در مصلی امام خمینی

۳۰ مهر ۱۴۰۴
تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

تجربه‌های بین‌المللی محتشم: درس‌هایی از کشورهای موفق

۳۰ مهر ۱۴۰۴
نامی نشان

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پیام روز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اسلاید شو
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلمات کلیدی

آریا حمیدیان ازدواج اشتغالزایی اقتصاد انتخابات بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات ایران بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی تجارت تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان سرمایه گذار سرمایه گذاری سعیدشبانیان سعید شبانیان شرکت پالایش نفت بندرعباس شورای وحدت صادرات فرزندآوری فرهنگی و هنری فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس پتروشیمی کورش شرفشاهی گردشگری

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سلامت
  • فناوری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم